ایرانیکا - 3 روش رایگان و ساده و اثر بخش برای معرفی و توسعه کسب و کار

شرکت های ایران

آرشیو موضوعی

آخرین پست ها

اخبار خودرو

آرشیو

صفحات جانبی

لیست آخرین رویدادها

کتاب و نشریات

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

نمایشگاه ها | همایش ها | کنفرانس ها | سمینارها

سایت صنعت ایران

3 روش رایگان و ساده و اثر بخش برای معرفی و توسعه کسب و کار

- ثبت نام و فعالیت در سایت های مرجع کسب و کار

فارغ از اینکه شرکت شما سایت مستقل دارد یا خیر، فعالیت در سایت هایی که دیگر شرکت ها و کسب و کارها نیز حضور دارند، از کلیدی ترین اقداماتی است که برای شناخته شدن شما در بازارهای تخصصی باید انجام شود. معرفی کلی شرکت و محصولات و خدمات در اینگونه سایت ها رایگان می باشند و برای نمونه در سایت های خارجی علی بابا alibaba.com و یا سایت های داخلی ایرانی می توان به سایت صنعت sanat.ir  اشاره کرد که شرکت ها، کارخانه ها و کسب و کارهای ایران در آن عضو هستند و به صورت مجازی و نامحدود محصولات و خدمات خود را معرفی می نمایند.

- حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی

بهتر است هر شرکتی حتی با اندک زمانی در یک یا چند شبکه اجتماعی حضور داشته باشد و در موضوعات عمومی مرتبط با کسب و کار خود به ارائه مطلب بپردازد. این کار هر چند اندک به برندینگ شرکت مورد نظر کمک خواهد کرد. پیشنهاد می شود در تصاویر و مطالب ارسالی برند شرکت ثبت شود تا برندیگ و شناخته شدن بهتر انجام شود. در حال حاضر تلگرام، اینستاگرام و توئیتر از محبوب ترین  شبکه های اجتماعی هستند.

- ایجاد شبکه فروش یا بازاریابی

همیشه به یاد داشته باشید که یک کسب و کار محدودیت های برای معرفی و بازاریابی محصولات و خدمات خود دارد و یکی از مهمترین و اثربخش ترین اقدامات در راستای رفع این محدودیت ها ایجاد شبکه فروش به واسطه ایجاد شعبه و نمایندگی فروش یا افراد و رسانه هایی است که با معرفی کسب و کار شما به نفع شما و خودشان کار نمایند. مثلا اگر شما فروشنده دوچرخه هستید، ایجاد ارتباطی دوستانه با تعمیرکاران دوچرخه برای معرفی شما و برعکس و تعامل ادامه دار یا با در نظر گرفتن پورسانت برای تعمیرکار به خاطر فروش های مرتبط با او، می تواند یک نمونه از ایجاد شبکه فروش باشد. باید بررسی نمایید بالقوه مشتریان شرکت شما در چه مکان هایی حضور خواهند داشت یا بیش از شما با چه کسب و کارهایی مرتبط هستند و تمرکز خود را برای معرفی خود روی آن مکان ها بگذارید. به مرور زمان و ادامه اینکار شما شاهد حجم زیادی مشتری خواهید بود که با معرفی دیگران به شما مراجعه کرده اند.

چاپ و بسته بندی

لینکستان

دانستنیها

اخبار و مقالات علمی

درباره وبلاگ

مقالات فنی و مهندسی
زندگینامه دانشمندان
مطالب آموزشی
مطالب عمومی
داستان های زیبا
مقالات علمی
سخنان بزرگان
سخنان مشاهیر
مدیر وبلاگ : سایت ایرانیکا

لینکدونی

جستجو

نظرسنجی

  • کدام یک از موضوعات وبلاگ بیشتر مورد علاقه شماست؟








----- banner place -------

نویسندگان